HELLO ON MY LITTLE BLOG

Hello everybody!
I am on the beginning with writing and blogging...So I would be very thankfull if you correct me with anything you disagree.

I wish you a very nice reading.

12. okt. 2007

pomoc na domu

Lep pozdrav....kot sami veste kako težko je, ko se človek znajde v situaciji, ko je kar naenkrat brez službe in mora najti način iz te godlje......Sem se jaz odločila, da kar lepo sama poskrbim za ljudi, ki so v stiski in veste kaj? kar dobro mi gre...
Če slučajno kdo rabi kakršnokoli zdravstveno pomoč ali pa karkoli druugega v zvezi s fotografijo, naj se mi javi na moj meilček:hudekyeti@gmail.com

Do takrat pa lepo bodite

1 komentar:

e-poslovanje blog pravi ...

Prav lep blog! Upam, da ti bo uspelo. Predlagam, da blog posreduješ še na kakšno drugo stran (kot link), da te bo več ljudi videlo.
Super!
Lep pozdrav